- Warunki współpracy określają zasady współpracy z firmą LABOR SYSTEM MUŹNIEROWSCY Sp. J. (Sprzedawcą) i stanowią integralną część wszystkich przygotowanych ofert, złożonych zamówień i umów, chyba, że w formie pisemnej obustronnie zaakceptowane są inne warunki.
- W odpowiedzi na zapytanie klienta Sprzedawca przygotowuje ofertę, która zawiera: opis towaru, termin dostawy, koszty i zakres dostawy, warunki płatności, ważność oferty oraz inne dodatkowe informacje np. kartę katalogową, zdjęcia.
- Złożenie zamówienia i realizacja umowy są jednoznaczne z akceptacją Warunków Współpracy.
- Przed złożeniem zamówienia Zamawiający jest zobowiązany do:
-
- jednoznacznego określenia swoich wymogów jakościowych i ilościowych, którym mają odpowiadać zamawiane produkty (np. model urządzenia, jego wyposażenie, rodzaje szafek, materiał blatu, wzmocnienie stelaży, itp.) i
- upewnienia się, że zamawiany towar odpowiada wymaganiom Zamawiającego (np. sprawdzić zakresy pomiarowe i dokładność urządzeń, warunki pracy, odporności materiałów, w szczególności blatów na stosowane substancje).
- Jeżeli Zamawiający nie uzgodni szczegółowo swoich oczekiwań jakościowych, zamówienie zostanie zrealizowane według standardów przyjętych przez Sprzedawcę dla tego typu wyrobów (zgodnie z ofertą).
- Zamówienie powinno być złożone w formie pisemnej/elektronicznej i zawierać następujące dane: nazwę i adres Zamawiającego, miejsce dostawy, rodzaj i ilość zamawianego towaru, oczekiwany termin dostawy , a także informację o osobie składającej zamówienie, uprawnionej do reprezentowania Klienta.
- Zamówienie może być przesłane:
– pocztą na adres: LABOR SYSTEM MUŹNIEROWSCY Sp. J. 51-413 Wrocław ul. Kętrzyńska 29
– mailem na adres: laborsystem@laborsystem.pl
- W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedawca w terminie 3 dni roboczych przygotuje i prześle potwierdzenie zamówienia.
- Wszelkie zmiany w złożonym zamówieniu i/lub odstąpienie od złożonego już zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą Sprzedawcy.
- Jeżeli w ofercie/umowie do realizacji zamówienia wymagana jest przedpłata, realizacja zamówienia rozpoczyna się od daty wpływu przedpłaty na konto Sprzedawcy.
- Dostawę zamówionego towaru realizujemy za pośrednictwem firmy spedycyjnej, transportem dedykowanym lub transportem własnym.
- Zakres oraz koszty: dostawy, rozładunku, wniesienia, montażu, uruchomienia i szkolenia ustalane są indywidualnie i określane w ofercie lub przed realizacja zamówienia. Wszelkie nie wymienione w ofercie czy potwierdzeniu zamówienia prace są dodatkowo płatne.
- W przypadku odbioru zamówionego towaru z siedziby Sprzedawcy bezpośrednio przez Zamawiającego jest on zobowiązany do dokonania odbioru maksymalnie w ciągu 5 dni od daty powiadomienia.
- Przed montażem zamówionego towaru (w szczególności: mebli i dygestoriów) Zamawiający jest zobowiązany do przygotowania pomieszczeń do montażu zgodnie z przesłanymi wytycznymi Sprzedawcy.
- W przypadku braku przygotowanego pomieszczenia do montażu w wyznaczonym terminie Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty 95% wartości towaru na podstawie wystawionej faktury VAT oraz uzgodnienia następnego terminu rozpoczęcia montażu.
- Przechowywanie zamówionego towaru przez Sprzedawcę przez okres dłuższy niż 7 dni wymaga osobnych uzgodnień.
- Terminy realizacji zgodne są z potwierdzeniem zamówienia lub terminem podanym w ofercie.
- Termin realizacji zamówienia nie jest wiążący, w przypadku, gdy Klient nie dostarczy wszystkich informacji niezbędnych do jego realizacji.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązanie się z terminu w wyniku przypadków losowych.
- Zamawiający staje się właścicielem towaru w momencie całkowitej zapłaty za ten towar, przy czym datą dokonania zapłaty jest data wpływu należności na konto Sprzedawcy.
- W przypadku przekroczenia przez Klienta terminu zapłaty, Sprzedawca może postawić w stan natychmiastowej wymagalności wszystkie pozostałe wierzytelności przysługujące mu wobec Klienta, nawet, jeżeli ich termin płatności jeszcze nie upłynął, a nadto do czasu całkowitej zapłaty może powstrzymać się z wykonaniem swych zobowiązań.
- Zgłoszenie roszczeń z tytułu gwarancji, rękojmi lub nienależytego wykonania umowy nie uprawnia Klienta do wstrzymania zapłaty za towar.
- Sprzedawca zobowiązuje się do zachowania należytej staranności w realizacji zamówień.
- Sprzedawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
- Warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej towaru.
- Jeżeli naprawa gwarancyjna wymaga dostawy towaru do siedziby Sprzedawcy lub innego punktu serwisowego, to koszty dostawy pokrywa Zamawiający, a koszty odesłania naprawionego (wymienionego) towaru pokrywa Sprzedawca.
- Towar odesłany do naprawy gwarancyjnej powinien być czysty, a w przypadku kontaktu z substancjami patogennymi, czy niebezpiecznymi dodatkowo odkażony i odesłany z potwierdzającym wykonanie tych czynności dokumentem.